Om justbuy - Handelsbetingelser

Justbuy.dk Arne Jacobsens alle 12 2300 København s Cvr. nr. 27206557 Mail: lauindk@gmail.com Tlf: 0045 28189878

- - -

Handelsbetingelser

1. Reklamation, retur- og fortrydelsesret
I henhold til en undtagelse i forbrugeraftaleloven – fortrydelsesrettens område, paragraf 17 stk. 2 og paragraf 9 stk. 2 – er køb af levnedsmidler og andre varer til husholdningens løbende forbrug, som skal leveres til forbrugeren, ikke omfattet af fortrydelsesretten.

For Onlinetvistbilæggelse benyt denne hjemmeside: http://ec.europa.eu/odr

2. Ændring eller annullering af Ordre: Når du har afgivet din Ordre, og din betaling er autoriseret, kan du ikke ændre eller annullere din Ordre og kan heller ikke få pengene refunderet (se venligst om processen vedrørende afviste Ordrer). Hvis du ønsker at ændre eller annullere din Ordre, kan du kontakte Kundeservice, og de vil forsøge at kontakte Restauranten og informere dem om dine ønsker. Det er dog ingen garanti for, at vi kan komme i kontakt med Restauranten, eller at Restauranten accepterer dine ønsker, idet de allerede kan have påbegyndt at forberede din Ordre.

3. Betalingsgodkendelse: I tilfælde af, at din betaling ikke godkendes, vil din Ordre ikke blive behandlet eller kommunikeret til den relevante Restaurant.

4. Behandling af din Ordre og Restaurantens afslag: Ved afgivelse af din bestilling vil vi begynde at behandle din Ordre ved at sende den til den relevante Restaurant, og vi sender dig besked pr. e-mail om, at bestillingen er modtaget, og at din bestilling er ved at blive behandlet.

5. Levering
Justbuy sørger for formidling af bestillinger af mad fra restauranter, og forestår selve leveringen af maden fra restauranten til kunden. Såfremt der opstår forsinkelse, bedes henvendelse rettet direkte til justbuy. Vi forbeholder os dog altid retten til at levere +/- 30 minutter ifht. den tid maden er bestilt til. Det er kundens ansvar stedse at sørge for at de informationer der afleveres ifbm. bestillingen er korrekte, det være sig navn, adresse samt telefonnummer. Såfremt vi ikke kan levere pga. mangelfuld adresse, og/eller forkert eller ukomplet telefonnummer, forbeholder vi os retten til at køre fra den oplyste adresse igen, og der vil stadig blive trukket betaling for ordren. Maden vil herefter blive kasseret. I særlige tilfælde hvor trafikale eller vejrmæssige forhold, demonstrationer o.lign. gør sig gældende kan levering af det bestilte blive væsentligt forsinket. Dette anses som værende situationer som er ude af vore hænder, men vi sørger selvfølgelig for at informere i den grad vi har mulighed for det, vi tilstræber herefter levering så hurtigt forholdene tillader det.

6. Afhentning 
Hvis du ved bestilling vælger afhentning sørger du selv for at hente din mad til det oplyste tidspunkt. Justbuy fraskriver sig ethvert ansvar ifht. madens kvalitet, forsinkelse med tilberedning, fejl på ordren m.m. Det er ene og alene restaurantens ansvar, hvis der er reklamationer på ordren. Restaurantens kontaktoplysninger oplyses ved bestilling.

7. Fortrydelsesret 
Der er ikke fortrydelsesret efter forbrugeraftaleloven på mad fra tidspunktet for bekræftelse af bestillingen. Umiddelbart efter bekræftelse af ordren går maden i produktion, og vi kan ikke annullere denne hos restauranten.

8. Fejl og mangler 
Ved modtagelse af maden skal kunden straks kontrollere den for fejl, mangler eller eventuelt manglende retter, og evt. reklamation skal øjeblikkeligt rettes til Justbuy.

9. Betaling 
Alle priser er i DKK og inkl. moms. Betaling foregår enten via kontoordning (kun virksomheder) eller ved betaling via kreditkort. Der kan bl.a. betales med Dankort, eDankort, VISA-Dankort, MasterCard og Eurocard. Ved betaling med kreditkort, trækkes pengene først når maden er leveret.